Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це невелика пластикова гусениця, призначена для навчання дітей лінійно і критично мислити, що лежить в основі комп'ютерного програмування.
Хочете закласти у зовсім маленької дитини основи майбутньої професії?
Новий винахід від компанії Фішер-прйс вам в цьому допоможе.
Кожен сегмент іграшки служить для виконання команди гусеницею і спонукає її щось зробити - повернути праворуч, іти прямо, грати музику. Мета полягає в тому, щоб розташувати сегменти в потрібному порядку для виконання певного завдання.
Після включення гусениця зчитує кожен сегмент, світиться, програє звук, і потім проходить через задані інструкції сегмент за сегментом, кожен з них підсвічується після виконання завдання і передає естафету до наступного сегменту. Дійсно, цікаво!
Можна задати програму відразу на 5 сегментів одночасно, і компанія говорить, що немає нічого "неправильного", грати з нею можна по-різному.
Сегменти гусениці Think & Learn Code-a-Pillar з'єднані, щоб створити різні послідовності подій.
У іграшки є також датчик в носі, тому, якщо ваші навички програмування не дуже гарні і і ваш код призводить до того, що гусінь натикається на стіну, вона зупинить виконання програми і повідомить вас за допомогою світла і звуку. Якщо ви погладите вихованця, вона також відреагує зі звуком.
Дивовижна іграшка для навчання дітей основам логіки! Іграшка поставляється з головою і 5 сегментами. За словами Фішер прайс, нова іграшка призначена для дітей дошкільного віку .
Це іграшка вражає уяву дітей, спонукаючи їх до пізнання нового і експериментування, іграшка сама по собі дуже практична, що заохочує активні ігри, одне з основних напрямків дошкільного навчання.
Дана іграшка від Fisher Price, випущена 2019 року, є частиною нової широкої серії "думай і вчися" (Think & Learn) для дітей віком 3-6 років.